piątek, 1 listopada 2013

Wyzwanie ze stryszkową mapką

No i znowu postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu. Mam nadzieję, że dzięki temu będę podnosić swoje umiejętności twórcze :)
A oto i sama mapka
Moja karteczka jest utrzymana w świątecznych klimatach, bo takież to u mnie się utrzymują przez ostatni czas. Tym razem wykorzystałam fiolet jako tło i troszkę recyklingowego kartonu jako dodatek. Jego brzegi potraktowałam białą farbką. Stempel jest pokolorowany kredkami ołówkowymi ... bo akurat takie miałam pod ręką (gdy ja tworzyłam, moje słoneczka także poddawały się artystycznym uciechom). Do tego troszkę brokatu, aby lśnił jak śnieg w blasku słońca (niestety na zdjęciach tego dobrze nie widać). A poza tym nie mogło zabraknąć wykrojników.





Wyzwanie  w blogu Na Strychu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz