czwartek, 14 listopada 2013

Pudełeczko-kopertówka

Od czasu do czasu zdarza się, że trzeba zapakować prezent. Wiadomo, można pójść na łatwiznę i kupić torebkę lub po prostu zapakować w papier ozdobny ... Ale można też wybrać inną ścieżkę i  kombinować. Prezent to zawsze prezent, ale jeśli do tego będzie ładnie zapakowany, na pewno sprawi jeszcze większą przyjemność.
Tak więc postanowiłam, że zrobię opakowanie. Powstało swego rodzaju pudełeczko-kopertówka, które można wykorzystać później w inny sposób ... a jak, to już zależy od obdarowanej osoby.
 Pudełko jest dość duże (23,5/9,5/1,8 cm), więc zużyłam jeden arkusz papieru.
 W pierwszym momencie chciałam doczepić wstążkę, aby można było zawiązywać. Jednak zrezygnowałam na rzecz "opaski", do której doczepiłam kilka elementów. Zrezygnowałam z mocno wypukłych, typu kwiatki. Dlaczego? Pewnie dlatego, że pudełeczko może być przechowywane w różny sposób i różnych miejscach, a wypukłe elementy można szybciej zniszczyć. Tak więc motylek jest głównym elementem ozdobnym. Do tego kilka kropeczek i oto jest...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz