poniedziałek, 13 maja 2013

torebeczka

 Ostatnio zastanawiałam się jak tu zrobić małe opakowanie np. na cukierki. I wpadłam na pomysł aby zrobić coś w kształcie torebeczki. Podzielę się z wami etapami powstawania tego opakowanka.

W pierwszej kolejności narysowałam sobie szablon. Wszystkie wymiary dostosowałam do wielkości kartki (szkoda mi było nie wykorzystać całego arkusza).
Wymiary: szerokość ścianek pudeła 4cm, 10,5 cm, 4 cm, 10,5 cm + ok 7mm (pozostałość z kartki) na zakładkę do sklejenia.
Zakładki dolne do sklejenia - długość 3,5 cm.
Wszystkie ciemniej zaznaczone miejsca wycinamy. Krótsze ścianki dzielimy na pół i na długości 8 cm bigujemy (aby te miejsca później zagiąć do środka).
Tak oto wygląda gotowy szablon po wycięciu. Następnie boki sklejamy ze sobą.
Powinno wyglądać to tak.
Następnie sklejamy dolną część opakowania. Każdy może zrobić to na swój sposób, jak komu wygodniej :) Grunt, żeby pudełko miało zaklejony spód a otwartą górę, wtedy będzie gotowe. Pozostaje mam tylko dowolnie je ozdobić.
Można dodać jeszcze rączki tak jak w tym przypadku.
Ozdobione opakowanie można dowolnie wykorzystać, wszystko zależy wyobraźni i potrzeby :)
Mam nadzieję, że udało mi się w miarę czytelnie opisać drogę powstawania tej torebeczki, no i że zdjęcia wam też pomogły w zrozumieniu wszystkiego. Jeśli ktoś chciałby wykorzystać ten kursik, bardzo proszę o wklejenie linka.
Powodzenia w tworzeniu
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz